REGULAMIN KONKURSU PT.: „MOJA SZKOŁA”
Organizator: Dyrektor SP i Rada Rodziców SP
Cele konkursu:
- rozwijanie zdolności wykorzystywania dostępnych materiałów fotograficznych i innych dokumentów do opracowania prezentacji multimedialnej,
- promowanie talentów uczniów,
- tworzenie więzi ze szkołą,
- promocja szkoły w najbliższym otoczeniu,
- motywowanie uczniów do konstruktywnego wykorzystania nowych urządzeń multimedialnych, do poszerzania wiedzy i umiejętności z zakresu technologii informacyjnej,
- rozwijanie kreatywności i twórczości artystycznej uczniów.
Zasady uczestnictwa w konkursie
Klasy I-III praca plastyczna pt.: „Moja szkoła”
- uczestnikami konkursu są uczniowie klas I-III,
- każdy uczestnik może zgłosić tylko jedną pracę,
- format pracy A3,
- technika: farby, kredki pastelowe, wydzieranka lub techniki łączone,
- każda praca powinna być podpisana na odwrocie : imię, nazwisko, klasa,
- tematyka pracy powinna być ściśle związana z tematyka konkursu.
Klasy IV-VI prezentacja multimedialna pt.: „Moja szkoła”
- prezentacja powinna być stworzona za pomocą programu Microsoft Power Point,
- uczestnik konkursu może złożyć tylko jedną pracę,
- prace mogą być wykonane indywidualnie lub w zespołach dwuosobowych,
- prezentacja powinna posiadać od 10 do 20 slajdów. Powinna zawierać zdjęcia szkoły i przedszkola z zewnątrz (również ogród, nowa hala sportowa) i z wewnątrz (sale lekcyjne, strefa relaksu, biblioteka, itp.),
- zadanie konkursowe powinno być efektem samodzielnej pracy ucznia (własne zdjęcia i komentarze),
- prace należy dostarczyć na pendrive do opiekuna konkursu,
- autor prezentacji podpisuje się na ostatnim slajdzie. Jako nazwę należy podać imię, nazwisko i klasę.
Klasy VII-VIII film pt.: „Moja szkoła”
- warunkiem uczestnictwa w konkursie jest przygotowanie krótkiego (maksymalnie 3 minuty) filmu będącego reklamą szkoły,
- na konkurs należy przekazać filmy wykonane indywidualnie lub zespołowo – zespoły 3- osobowe. Aktorów w filmie może być więcej, ale autor jeden lub maksymalnie 3,
- dozwolona jest dowolne technika wykonania filmu przy użyciu wybranego urządzenia multimedialnego, np. telefon komórkowy, aparat fotograficzny, kamera,
- plik video można zapisać w formacie mp4, avi lub mov,
- filmu musi być pracą przygotowaną specjalnie na ten konkurs. Nie może naruszać praw autorskich osób trzecich,
- praca konkursowa nie może naruszać prawa prywatności osób występujących w filmie. Prezentowane treści nie mogą przedstawiać ani propagować zachowań sprzecznych z przepisami prawa i zasadami etyki,
- prace zgłoszone na konkurs nie będą zwracane, stają się własnością organizatora i będą wykorzystywane w działaniach informacyjno-edukacyjnych i promocyjnych naszej placówki.
TERMIN ODDAWANIA PRAC - DO 10 MARCA 2023 , DO WYZNACZONYCH OPIEKUNÓW PROJEKTU.
Kryteria oceny:
- wrażenia artystyczne,
- ocena pomysłowości i oryginalności przekazu treści,
- kreatywność, innowacyjność i estetyka wykonanej pracy,
- techniczna poprawność wykonanych projektów,
Rozstrzygnięcie konkursu
Oceny dokona jury powołane przez organizatora konkursu najpóźniej do 15 marca 2023.
Nagrody
- W konkursie zostaną przyznane I, II i III miejsce.
- Komisja konkursowa ma prawo przyznać wyróżnienia.
Osoby przyjmująca prace konkursowe:
Klasy I-III : p. Hanna Misiak, p. Anna Roguska,
Klasy IV-VI: p. Magda Górecka, p. Malwina Bućko,
Klasy VII-VIII: p. Anetta Marzec, p. Anna Skolimowska.