UPOWSZECHNIANIE
Szczegółowe upowszechnianie rezultatów i działań projektowych wraz z dokumentacją zdjęciową znajduje się w poszczególnych zakładkach
Szkolna strona internetowa
Tutaj dzielimy się informacjami dotyczącymi realizowanego projektu, prezentujemy w jaki sposób poprzez nasze działania i wykonane zadania zostały zrealizowane cele projektu.
Zebranie z rodzicami
Podczas ogólnego zebrania z rodzicami przekazano informacje o realizowanym w naszej szkole projekcie.
Tablica informacyjna w szkole i plakaty
Na tablicy informacyjnej na holu na bieżąco są zamieszczane informacje na temat poszczególnych działań projektowych wraz z dokumentacją zdjęciową. Plakaty informacyjne o realizowanym projekcie znajdują się w widocznych miejscach na korytarz szkolnym.
Informacje w mediach przed szkoleniem i po nim
Na stronie internetowej lokalnych serwisów informacyjnych: Podlasie24 oraz Życie Siedleckie, opublikowany został artykuł dotyczący przygotowań nauczycieli do szkoleń zagranicznych – warsztatów językowych dla nauczycieli zrealizowanych w ramach naszego projektu, które były też formą upowszechniania projektu.
http://www.zyciesiedleckie.pl/siedlce/15503-nauczyciele-ze-strzaly-szlifuja-angielski
http://tygodniksiedlecki.com/t36967-10lecie.wspolpracy.zow.w.strzale.z.global.volunteers.htm
Informacje w mediach społecznościowych
Podczas szkolenia we Włoszech nauczycielki napisały artykuł w języku angielskim zawierający refleksje dotyczące wagi dialogu międzykulturowego w dzisiejszym świecie, został upubliczniony na profilach uczestników szkolenia oraz w całości zamieszczony na profilu organizacji szkolącej.
Dodatkowo nauczyciele na bieżąco udostępniali informacje o projekcie zamieszczane na stronie Urzędu Gminy Siedlce i na innych stronach internetowych.
Filmik projektowy na YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=VXW-cT1X5O8&t=422s
Został stworzony filmik, w którym zostały zaprezentowane działania nauczycieli w ramach projektu, przez i po odbytych szkoleniach.
Informacja na stronie Gminy Siedlce
Po powrocie ze szkolenia na stronie Gminy Siedlce http://www.gminasiedlce.pl/
zostały zamieszczone informacje o odbytych szkoleniach wraz z dokumentacją zdjęciową. Gmina Siedlce zamieściła także te informacje na swoim profilu na portalu społecznościowym Facebook https://web.facebook.com/ugsiedlce/?fref=ts
Informacje w prasie lokalnej
W lokalnej gazecie Tygodnik Siedlecki we wrześniu ukazał się artykuł, promujący rezultaty naszego projektu przedstawione podczas Rodzinnego Pikniku.
Występy w języku angielskim podczas Pikniku Rodzinnego, stoisko promujące projekt oraz kącik gier i zabaw językowych
Nauczyciele biorący udział w projekcie wykorzystując wiedzę zdobytą podczas szkoleń, przygotowali uczniów do występów w języku angielskim. Podczas pikniku uczniowie mogli rozwijać swoje umiejętności językowe w „Kąciku gier i zabaw po angielsku”, gdzie nauczyciele organizowali im czas, ćwicząc słownictwo i wyrażenia w przyjemny sposób. Na stoisku projektowym, zainteresowane osoby mogły zasięgnąć informacji o sposobie aplikowania do programów takich jak POWER i Erasmus+, o możliwościach jakie dają ww. programy w kontekście rozwoju szkoły i kadry pedagogicznej. Dodatkowo na stoisku można było obejrzeć fotorelacje z działań projektowych a także skosztować maltańskich przysmaków, przygotowanych przez zafascynowanych nową kuchnią nauczycieli. Reportaż z Pikniku Rodzinnego dostępny na szkolnym kanale YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GRlUmSH6fLk
Przygotowanie Rozmówek Angielsko-Polskich
Uczniowie pod okiem nauczycieli przygotowali rozmówki zawierające krótkie dialogi angielsko-polskie w różnych sytuacjach życiowych.
Warsztaty komunikacyjne
Uczniowie szkoły podstawowej i gimnazjum uczestniczyli w warsztatach językowych podczas których nauczyciele wykorzystali materiały i wiedzę zdobytą podczas kursów.
Opracowanie scenariuszy
Nauczyciele na podstawie zgromadzonych podczas kursów materiałów, wiadomości i nowych pomysłów, które zrodziły się po odbytych szkoleniach, opracowali scenariusze zajęć, na podstawie których przeprowadzili zajęcia otwarte.











