Włochy
Podczas szkolenia międzykulturowego nauczyciele promowali placówkę, region i kraj a przede wszystkim opowiadali o realizowanym projekcie. Zastępca koordynatora opowiedział o realizowanym projekcie i dalszych planach związanych z rozwojem szkoły. Przekazano uczestnikom szkolenia broszury, ulotki o mieście i regionie oraz specjalnie stworzone na tę okazję z ilustracjami autorstwa jednej z uczennic. Organizatorzy szkolenia pozostają w kontakcie z naszą placówką z nadzieją realizacji wspołnego projektu w przyszłości.
Malta
Podczas wizyty monitorujacej koordynator na specjalnym spotkaniu w ETI Malta przeznaczonym dla wszystkich zainteresowanych osób uczących się w instytucji a także pracowaników, miał okazję zaprezentować rezultaty projektów realizowanych w naszej szkole oraz promować szkołę, region i kraj oraz zachęcić do współpracy przy realizacji kolejnych projektów w przyszłości. Przekazano ulotki i broszury przygotowane na tę okazję. Nauczyciele uczestniczący w szkoleniu, dodatkowo wewnątrz swoich grup językowych przedstwili nasz projekt i plany na przyszłość, poczęstowali także polskimi słodyczami innych uczestników.
Hiszpania
Po odbytym szkoleniu we Włoszech koordynator pozostał w kontakcie z uczestnikami szkolenia, w związku z tym podczas swojej prywatnej wizyty w Hiszpanii został zaproszony do szkoły, w której pracuje jedna z uczestniczek szkolenia, gdzie przez cały dzień przeprowadził kilka prezentacji w języku hiszpańskim o realizowanym projekcie i jego rezultatach, o regionie i naszym kraji, a także o programie Erasmus+ i POWER, możliwościach jakie dają uczniom i nauczycielom. Uczestnikom prezentacji (uczniom i nauczycielom) zostały przekazane gadżety promujace projekt i placówkę, ulotki przygotowane na tę okazję a także polsko-angielskie rozmówki przygotowane przez uczniów. Dyrektor i nauczyciele bardzo ciepło przyjęli gościa chętnie opowiadali o realizowanym w swojej szkole projekcie i dościwdczeniach ze szkoleń zagranicznych w których uczestniczyli.
Pośrednie upowszechnianie rezultatów:
Stany Zjednoczone oraz Salwador
Poprzez wolontariuszy z Amerykańskiej organizacji Global Volunteers (Gary Gullikson, Jacquline & Joshua Pack wraz z dziećmi Rayan, Dagny, Kieran i Justin), którzy wspólnie z nauczycielami uczestniczyli w działaniach projektowych, informacja o naszej szkole i realizowanym projekcie wyruszyła wraz z nimi do ich rodzinnych miast i nie tylko. Rodzina Pack posiada blog http://packitupfamily.com/2016/10/15/global-volunteers-teaching-english-in-siedlce-poland/ a także Instagram gdzie dzieliła się informacjami z każdego dnia spędzonego w szkole. Utrzymujemy z nimi kontakt na portalach społecznościowych oraz drogą mailową a podczas trwania projektu przesyłaliśmy im linki do informacji na stronie internetowej i szkolnym kanale YouTube w celu podzielenia się rezultatami wspólnych działań.
Podczas Dnia Kultury Latynoamerykańskiej uczniowie poznali Alfredo mieszkańca odległego Salwadoru mieszkającego od kilku lat w Polsce, który po intensywnym dniu spędzonym na dzieleniu się swoją kulturą i pasjami oraz poznawaniu realiów polskiej szkoły, długo wspominał ten niezwykły dzień dzieląc się wrażeniami z ze swoją rodziną i znajmymi w Polsce i na świecie. Nie każdy obcokrajowiec ma okazję być gościem w polskiej szkole i opowiedzieć o swoim kraju.
Nasi wolontariusze otrzymali na pamiątkę Polsko-Angielskie Rozmówki oraz ulotki stworzone w ramach projektu, a także gadżety promujace projekt i szkołę..















